„Apple“ turi sprendimą „iOS 9“ atnaujinime užstrigusiems įrenginiams

iphone-6-plus-3211

Kompanija „Apple“ paviešino naują savo palaikymo puslapio straipsnį, kuriame pateikia patarimą vartotojams, kurie susidūrė su problemomis atnaujinant savo įrenginio operacinę sistemą į „iOS 9“ versiją, išleistą trečiadienį.

Iškart po atnaujinimo pasirodymo, interneto forumuose ir žiniasklaidoje pradėjo kilti nusiskundimų banga dėl po atnaujinimo užstrigusių įrenginių, kuomet rodomas pranešimas „Slide to Upgrade“, tačiau įrenginio ekranas nereaguoja į paspaudimus.

Siekiant išspręsti šią problemą, „Apple“ rekomenduoja atkurti įrenginio atsarginę kopiją per programą „iTunes“.

Štai kokius žingsnius pateikia „Apple“:

1 žingsnis. Prijunkite įrenginį prie kompiuterio ir įjunkite „iTunes“.

2 žingsnis. Pasirinkite savo įrenginio valdymo langą. Jei įrenginys neaptinkamas, priverstinai perkraukite jį laikydami įjungimo/išjungimo ir namų (Home) mygtuką kartu bent 10 sekundžių, iki kol pamatysite „Apple“ logotipą.

Įrenginio pasirinkimas iTunes

3 žingsnis. Jei turite atsarginę „iTunes“ kopiją prieš atnaujinant į „iOS 9“, atkurti įrenginį iš šios atsarginės kopijos. Jei neturite, sukurkite įrenginio atsarginę kopiją „iTunes“ ir vėliau iš jos atkurkite įrenginį.

Pasidalinkite komentaruose patirtimi, ar šis metodas jums padėjo.